Madre Perla, de Holiday collectie 2011 van Giorgio Armani, werd geïnspireerd op de jaren '30, met als hoofdrolspeler parelmoer. Ik vind het een heel erg glamoureuze campagnefoto, net als de producten, trouwens.

Als een boudoir uit de jaren '30... Een laagje lak en gepatineerd metaal, maakt satijntinten gesofisticeerd. Delicate nuances die doen denken aan de zijden lingerie uit die periode. (Linda Cantello)



Giorgio Armani Holiday 2011 Madre Perla - verkrijgbaar vanaf 15.11.2011 - exclusief @ Parfuma Antwerpen, Galleria Inno Nieuwstraat, Galleria Inno Woluwe Shopping Center
Face & Eyes Palette Madre Perla - € 110,00
Eye Palette - n° 01 Sand/Champagne/Aqua of n°2 Taupe/Ivory/Lavender - € 52,50
Eyes To Kill Eyeshadow - n° 17 Plutonium Silver, n° 18 Gold, n° 19 Blended Gold & Silver - € 30,00
Gloss d'Armani - n° 507 Rosewood, n° 603 Sienna, n° 604 Bold Amethist, n° 404 Red - € 29,00

3 reactie(s):

  1. Ziet er prachtig uit! Armani heeft echt mooie make-up, maar die prijs he? Ach ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Peggy: Ik weet het... maar wel mooi om naar te kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen